10 mei 2012

PROMOOT H&M HUIDKANKER JA OF NEEN?

Misschien spotte jij inmiddels de nieuwste reclamecampagne van H&M al. Het fotomodel  Isabeli Fontana ziet er bijzonder bruin uit. Dat is iets wat je meteen opvalt als je even door deze reclamecampagne bladert. Velen zouden een gelijkaardige bruine teint willen evenaren. Een makkelijke oplossing daarvoor is te kiezen voor onbeschermd in de zon te gaan, of een toevlucht te zoeken in een zonnebank studio. Inmiddels staat deze campagne in een grote belangstelling, aangezien sommigen opperen dat deze campagne aanzet tot meer. Wat vind jij hiervan?



5 opmerkingen:

  1. haar siliconen vallen mij meer op xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is wel erg gebruind, maar ja... photoshop hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt dikke onzin dat h&m hiermee kanker zou promoten... Bikini's staan nu eenmaal iets mooier op bruinere modellen dan lijkwitte en in reclame wordt alles uitvergroot. Principieel vind ik dan: Als ze hier al over gaan zitten zagen dan moeten ze ook maar hetzelfde doen over reclame waarbij mensen alcohol drinken (alcoholisme promoten) of fastfood/taart/... eten (obesitas promoten).
    So I say: kijk wat meer naar jezelf en moei je wat minder met anderen (dit is naar de hele mensheid gezegd he, niet naar jou uiteraard ;) ).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, want er bestaan ook nog andere middelen zoals zelfbruiner en dergelijke om je bruin te maken. Of gewoon photoshop ;-)

      Verwijderen
  4. Goh, ik vind van niet eigenlijk. En het is er wel serieus over, wie wordt er nu zo bruin !

    BeantwoordenVerwijderen